Naposledy hledané
   
JAK NAKUPOVAT?
Vážený zákazníku,
vítáme vás v nápovědě internetového velkoobchodu. Najdete zde odpovědi na všechny otázky, týkající se nákupu u nás.
Pokud jste jste zde nenašli odpověď na vaši otázku, můžete se obrátit na pracovníky našeho zákaznického centra, kteří vám rádi budou nápomocni.
Kontaktujte nás prosím:
- emailem:
- telefonicky na čísle: +420 596 628 899

Vyhledávání zboží
 Jak efektivně vyhledávat?
Máte-li zájem o konkrétní výrobek ze kterékoliv naší produktové kategorie, je nejrychlejší použít vyhledávání (vlevo nahoře). Políčko má jasné označení "Hledání" a najdete ho v pravém horním rohu na každé stránce. Stačí do něj vepsat klíčové slovo a kliknout na šipku vpravo vedle boxu. Vyhledávat můžete také procházením kategorií, které najdete vždy v levém sloupci, ve stromu kategorií. Po kliknutí na příslušnou větev se Vám vyfiltrují jen výrobky patřící do příslušné kategorie.
 Co když jsem výrobek nenašel?
Nepodařilo-li se vám najít požadovaný výrobek, znamená to, že buď není v nabídce nebo je problém v tom, že jste do vyhledávání zadali nepřesnou informaci. Pokud není výrobek, který požadujete v nabídce, kontaktujte nás, pokusíme se ho pro Vás zajistit.
Nákupní košík
 Vkládání zboží do košíku
Jste-li již rozhodnuti pro nákup, vybrané zboží vložíte do nákupního košíku pomocí tlačítka KOUPIT. Pokud chcete dále nakupovat, můžete se vrátit zpět na stránky s produkty pomocí tlačítka Pokračovat v nákupu a do košíku tímto způsobem přidávat další vybrané zboží. Vepsáním čísla určujícího množství produktu, popřípadě volbou vlastností zboží (např. velikost nebo barva) a následným stiskem tlačítka KOUPIT je možné specifikovat blíže počet a vlastnosti objednávaného zboží.Pokud se rozhodnete nákup uskutečnit, stiskem tlačítka Přejít do pokladny vstoupíte do objednávkového procesu
 Vyjmutí zboží z košíku
Pokud si svůj nákup rozmyslíte a zboží umístěné do košíku se rozhodnete nakonec nekoupit, vyjmete ho z košíku přepsáním číslice např „1“ v textovém políčku u výrobku na číslici „0“, nebo zatrhnutím políčka Odstranit a stisknutím tlačítka „Upravit košík“.

Pokud jste nenalezli odpověď na svoje otázky, zeptejte se přímo nás.
Jak objednávat zboží
 Objednání zboží
Chcete-li si vybrané zboží objednat, klikněte na tlačítko Přejít do pokladny. V případě, že jste již registrováni vyplňte vaši emailovou adresu a heslo. Pokud nakupujete poprvé vyplňte jednoduchý formulář s Vaší poštovní a fakturační adresou. Registrace Vám nezabere více než 3 minuty a účet Vám bude sloužit pro další nákupy. Po přihlášení popřípadě registraci můžete dokončit nákup ve 4 krocích. V prvním kroku potvrdíte Vaši poštovní a fakturační adresu. V druhém kroku zvolíte požadovaný typ doručení zboží a platební metodu. Ve třetím kroku ověříte všechny údaje a čtvrtým krokem odešlete objednávku
 Problémy s objednávkou
Jak zrušit potvrzenou objednávku?
Potvrzenou objednávku je možné stornovat zasláním e-mailu na adresu info@naradi.cz nebo telefonicky na čísle +420 596 628 899. Vždy je nutné znát informace o objednávce, její číslo a vaše identifikační údaje.

Pokud vaše objednávka již byla vyexpedována z našeho skladu a je na cestě k vám, není možné ji stornovat. V takovém případě však máte možnost využít naší služby ROZŠÍŘENÁ ZÁRUKA a do 14-ti dnů nám zboží neporušené vrátit a my vám vrátíme zpět vaše peníze (více informací zde).

Jak upravit existující objednávku? Některé detaily vaší objednávky je v případě potřeby možné upravit (např. pokud se během expediční lhůty rozhodnete změnit způsob doručení). V takovém případě kontaktujte prosím náš zákaznický servis na e-mailové adrese info@naradi.cz nebo na telefonním čísle +420 596 628 899.

Jak vrátit zboží, které nechci? Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli, že zakoupené zboží nechcete, nabízíme vám v rámci služby ROZŠÍŘENÁ ZÁRUKA možnost zboží do 14-ti dnů vrátit (více o službě ROZŠÍŘENÁ ZÁRUKA zde). Zboží nám odešlete v zásilce, která musí obsahovat kopii faktury. Zásilky posílejte výhradně standardním poštovním balíkem, zásilky na dobírku náš velkoobchod nepřijímá.

Nejste si jisti, zda objednávka prošla?
V některých případech může kvůli externí závadě dojít k situaci, kdy si nejste jisti, zda vaše objednávka byla uskutečněna a zaznamenána na naší straně (např. v případě havárie vašeho prohlížeče v momentě potvrzení objednávky). Ověření uskutečnění vaší objednávky lze provést několika způsoby:
- po každé objednávce je zákazníkovi odeslán potvrzující e-mail na uvedenou e-mailovou adresu, který obsahuje přehledné shrnutí celé objednávky, včetně jejího čísla
- uskutečnění objednávky si můžete ověřit po přihlášení v sekci Stav objednávky, kde jsou evidovány všechny vaše současné i minulé objednávky.
- pokud nemáte možnost ověřit objednávku žádným z uvedených způsobů, obraťte se na náš zákaznický servis na na e-mailové adrese info@naradi.cz nebo na telefonním čísle +420 596 628 899. Naši pracovníci vám jistě pomohou a podle vašich identifikačních údajů se pokusí vaši zakázku dohledat.

Vše o platbě
 Výběr platební metody
Své objednávky můžete platit těmito způsoby:
Bankovním převodem při nákupu
Při volbě platby bankovním převodem si vytiskněte zálohovou fakturu přímo z našich stránek - je na ní uvedeno číslo účtu a také variabilní symbol, který bude vaši platbu identifikovat.
Ještě přikládáme naše údaje:
Naše banka: Raiffesenbank, a.s.
Název naší firmy: INFO NAVIGATOR s.r.o.
Číslo účtu: 1088239001/5500
SWIFT code: CZ40 5500 000 000 108 823 9001
Platba na fakturu
Platba na fakturu je možná pro naše stálé zákazníky. Máte-li zájem o tento druh platby kontaktujte nás prosím.
 Platby ze zahraničí
V případě objednání zboží do zahraničí je nutné počítat s drobnými odlišnostmi pro celou objednávku. Zboží odesílané do zahraničí je nutné uhradit předem bankovním převodem nebo platební kartou, není možné je zasílat na dobírku.
Poštovní náklady a expediční lhůty pro zásilky do zahraničí Poštovní náklady jsou u zásilek do zahraničí vyšší než pro tuzemské zásilky, přeúčtováváme však pouze částku, kterou účtuje Česká pošta. Před zasláním budete kontaktováni pracovníkem společnosti INFO NAVIGATOR s.r.o., který vás bude informovat o výši poštovného.
 Problémy s platbou
Nedaří se mi zaplatit převodem z účtu.
Platby převodem z účtu probíhají mimo naše servery, proto proto jejich fungování nemůžeme nijak ovlivnit. Pokud se vám nedaří zaplatit převodem z vašeho účtu, ověřte si, že:
- máte na vašem účtě dostatečné množství finančních prostředků
- váš prohlížeč neblokuje platbu jako potenciálně nebezpečnou událost – v tomto případě snižte v nastavení prohlížeče úroveň ochrany. Platební protokoly jsou zabezpečeny na nejvyšší možnou míru a není důvodu se obávat zneužití platby.